tiistai 2. heinäkuuta 2013

Uusi Päivä-fanit hoi!

Moikka!
Mä olen SohviNetta, ja kirjottelen tässä blogissa lempisarjastani Uudesta Päivästä.
Uusi Päivä on siis nyt kesätauolla, niinkuin tiedätte jos olette katselleet sitä. Mutta nyt telkkarissa pyörii Up:n ykköskausi! Itse en ekaa kautta nähnyt silloin kuin se ekan kerran tuli, joten nyt sitten katselen sitä:)

Eilinen oli mulla semmonen UP päivä, kun sato koko päivän. Katoin nimittäin kolme tuntia youtubesta up+ ohjelmia, sitten sen avolava tapahtuman ja jotain muuta:) ja sit illalla vielä 2 jaksoa. Huh huh!( en mä yleensä kato noin paljon mutta kun sato nii ei ollu oikee muuta tekemistä:D)

Mut kirjotan seuraavalla kerralla vähä mun lemppari hahmoista ja niin.
Toivottavasti teitä kiinnostaa tää mun blogi, ja saisin ees vähän lukijoita:)

<3 : SohviNetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti